środa, 2 kwietnia 2014

Ulubiency Marca

                                     
Marzec uciekl mi nawet nie wiem kiedy. Duzo zajec i piekna pogoda sprawily, ze miesiac byl fajny. 
Nad ulubiencami nie musialam sie zastanawiac, od razu wiedzialm ktore kosmetyki zasluzyly na to by je pokazac i pochwalic.
* Na pierwszym miejscu znalazl sie moj podklad z Rimmel, ktorego recenzje znajdziecie tutaj-->klik
Jestem z niego bardzo zadowolona. Jest lekki, nie zapycha, wyrownuje koloryt skory. Mam nadzieje, zostanie moim ulubiencem jesczcze na dlugo.

*Nastepnym produktem jest szminka z Miss Sporty, co tu o niej duzo mowic - moja idealna :)
Recenzje znajdziecie tutaj-->klik

*W marcu moja skora przechodzila zle i dobre dni. Mialam wrazenie, ze nie mozemy sie dogadac. 
Moja cera jest raczej sucha i ciezko mi sie z nia czasami pracuje. 
Weszlam w posiadanie kremu OLAY. Ma on za zadanie nawilzyc nasza skore jak i ja rozswietlic. Radzi sobie doskonale. Slicznie pachnie, fajnie sie rozprowadza i szybko wchlania. 


*Po kilku latach powrocilam do odzywki bez splukiwania z Schwarzkopf GLISS.
Moje wlosy sa jej bardzo wdzieczne. Pomaga przy rozczesywaniu, nablyszcza i wzmacnia wlosy. Wszystko czego chcialam dostalam:) 
Pachnie pieknie no i nie trzeba splukiwac.

*I najlepsze na sam koniec. Wszyscy zachwalali to i ja sie skusialam i nie zaluje.
Korektor z COLECCTION
 Korektor jest swietny. Super radzi sobie z cieniami pod oczy i swietnie zakrywa niedoskonalosci na twarzy. Utrzymuje sie bardzo dlugo, nie roluje sie i nie znika zaraz po nalozeniu. 

To juz wszyscy moi ulubiency Marca. Bardzo jestem zadowolona z tych produktow. 

A jacy sa Wasi ulubiency marca??
Pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz