wtorek, 17 lutego 2015

Trio z Make Up Revolution

Hej, hey

W ulubieńcach grudnia tutaj pokazywałam Wam moje trio z Make Up Revolution.lu Dzisiaj pokażę Wam bliżej mojego ubieńca



Z marką Make Up Revolution znam się niedługo. Trio dostałam w zestawie na mikołaja i to był jak najbardziej trafny prezent.

Trio znajduje się w plastikowym pudełeczku z przeźroczystą górą na klika. Opakowanie nie jest oryginalne, ale wytrzymałe.


W środku znajdziemy matowy brązer, róż i rozświetlacz w różowych tonach.

Struktura produktu jest rewelacyjna.Kiedy dotykamy palcem czujemy miękki i miły w dotyku produkt.
Sama aplikacja jest również przyjemna. Z brązerem i różem pracuje się świetnie.
Brązer ma ciepły ton i jestem pewna, że będzie pasował do każdej jasnej karnacji.
Róż jest również w ciepłym odcieniu przybrudzonego różu. Całość komponuje się super.

Co do rozświetlacza to nie zrobił na mnie wrażenia. Daje małe rozświetlenie i efekt mi się nie podoba.



Produkt jest bardzo wydajny. Używam już dwa miesące codziennie, a ubytku jest minimalnie,




Macie, używacie?
Dajcie znać co myślicie?

Pozdrawiam

Różany Policzek








8 komentarzy:

  1. Róż i rozświetlacz fajne, ale bronzer jak dla mnie zbyt ciepłej barwy.

    OdpowiedzUsuń
  2. To trio bardzo przypomina mi Sleeka. Jakiś czas temu zastanawiałam się nad nim, ale w końcu wybrałam tylko bronzer i rozświetlacz. Bardzo podoba mi się ta paletka i na Twoich policzkach wygląda pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiada mi takie trio tylko kolory troche nie moje. Moze kiedys sie na Sleek skusze, ale musze zuzyc chociaz jeden brazer i roz.... Rozswietlaczanie zuzyje w zyciu ;)

    Dodlam cie w koncu do blogrolla i zaobserwowalam, bo jakims cudem wczesniej tego nie zrobilam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam MUR, tego trio akurat nie mam ale podoba mi się efekt na twojej twarzy :)

    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka szkoda, że w moim mieście nie ma w Superdrug tej firmy! Jak to jest w ogóle możliwe!!???

    OdpowiedzUsuń
  6. Wedlug mnie wszystkie trzy kolorki wygladaja bardzo ladnie kobieco i subtelnie :) A na Twoich policzkach prezentuja sie naprawde ladnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam kosmetyków tej marki, niewiele z resztą u mnie kolorówki :) Róż wygląda przyjemnie, ale mi ciągle po głowie chodzi MAC welldressed, więc żadnych inwestycji mniejszych nie planuję, póki nie sprawdzę makóweczki :) Mam róż z Catrice i to mi póki co wystarcza. Do bronzera dopiero się przekonuję i kolor z paletki byłby dla mnie za ciepły i za ciemny. Sama używam bronzera The Body Shop z serii miodowej.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam tego inne kosmetyki tej marki miałam i sa dobre

    OdpowiedzUsuń