piątek, 6 lutego 2015

Mascara z Benefit. Totalne WOW!

Hey, hej
Dzisiaj chcę Wam pokazać tusz, który jak dla mnie jest fenomenalny. Kupiłam go z gazetą Elle.uk za cene £4.00.
Nie będę sie dużo rozpisywać, bo to co chce Wam pokazać zobaczycie na zdjęciach,
Zapraszam

Mascara Roller Lash - Benefit


(Efekty bez użycia zalotki)







Jestem bardzo zachwycona tą mascarą. Jej konsystencja jest bardziej rzadka, ale nie przeszkadza mi to. Szczoteczka bardzo fajnie przystosowana do oka,można bardzo dokładnie wytuszować każdą rzęse.
Utrzymuje sie cały dzień. Delikatnie odbija się na górnej powiece, ale po 14 godzinach chyba ma do tego prawo. Pięknie podkreśla i podkręca rzęsy. Cudo!


Mascara w regularnej sprzedaży będzie dostępna dopiero 12/02/2015, ale na pewno zrobi wrażenie na wielu kobietach.
Cena to coś około £17



Podsumowując: Tusz jest rewelacyjny. Spełnia wszystkie moje oczekiwania. Cena jest wysoka, ale myślę, że za taką mascare warto.

A wy co myślicie?
Testowałyście?

Pozdrawiam



11 komentarzy:

  1. Efekt wow. jak pojawi się miniaturka w polskiej sephorze to też ją kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. matko, mam ją, ale mi nie robi czegoś takiego :D Szczoteczkę ma fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wowwww! Ale świetnie wygląda! Taki efekt uzyskałaś po 2 warstwach? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak po dwóch, ale ta druga jest już nie potrzebna, bo on na prawde działa cuda.

      Usuń
  4. Faktycznie rzęsy robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O wow, efekt jest fantastyczny. Nie spodziewałam się, że może być tak super!

    OdpowiedzUsuń
  6. ..ale Ty jestes sliczna i do tego masz przepiekne, blekitne oczy :)) buziaki xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze ale fajny efekt.
    Ps, zostanę u ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tusz wygląda cudownie! Lubię takie szczoteczki, ale Benefit jest dla mnie o wiele za drogi. Za to świetnie spisył się Gosh Catchy Eyes (takie różowe opakowanie), a teraz męczę Eveline z identyczną szczoteczką i to już niestety nie jest to samo...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń