czwartek, 1 maja 2014

Totalny bubel z Collection - podkład Lasting Perfection

Hej
W Londynie maj przywitał nas deszczową pogodą. Mam nadzieje, że pogoda się zmieni i będę mogła wyruszyć gdzieś na słoneczną majówke:)

Chcę Wam dzisiaj przedstawić podkład, który mnie zawiódł i rozczarował. 
COLLECTION - Lasting Perfection, up to 16 h wear

Cena: UK £5.99
Pojemność: 30ml
Kupiłam go tylko dlatego, że bardzo byłam zadowolona z korektora z tej serii. Niestety podkład okazał się totalnym bublem:(
Użyłam ten produkt tylko dwa razy i nie użyje go więcej, nie widze w nim ani jedej zalety, ale wad dużo:
- podkreśla wszystkie suche skórki;
- na mojej twarzy tworzy efekt maski;
- zmienia kolor (ciemnieje i zmienia barwe na żółtą);
- roluje się;
- bardzo ciężki i zapycha.








Efekt po jakiś 10 minutach.


Niestety podkład z Collection nie podpasował mi i mojej skórze. Nie jestem zadwolona z tego produktu. 

Miałyście, używałyście i czy jesteście zadowolone??
A jak Wasza majówka?

Pozdrawiam





9 komentarzy:

  1. Ale strasznie ściemniał. Nie chce wiedzieć jak musiał wyglądać na twarzy.. :/ Nie miałam i po Twojej recenzji nie planuje go zakupić :) Moja majówka wygląda nieciekawie i nudnie - powtórki do maturki :( Ale za to Tobie życzę udanej majówki :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh...rzeczywiście bubel ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szcEscie na niego nie trafilam bo I tak mam masakre na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście totalna porażka :/ już na dłoni nie wygląda dobrze. Spodziewałabym się po nim czegoś więcej, skoro korektor jest więcej niż dobry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, miał być fajny a okazał się porażką:/

      Usuń
  5. Ja również mam ten podkład. Wcześniej używałam revlonu i hmm dziwne bo moja wersja jest idealna :) może inna partia nie wiem. W każdym bądz razie mam najjaśniejszy odcień, używam go codziennie i w żadnym wypadku nie ciemnieje, ani nie tworzy efektu maski. Przetestowałam wiele podkładów i jak dla mnie jest to jeden z lepszych z tego przedziału cenowego jaki miałam. Dodam też że jestem bardzo wymagająca co do podkładów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jaka jest różnica między twoim a moim, ale cieszę się, że u ciebie sie sprawdził. Możliwe, że inna cera lub partia

      Usuń
  6. Nie miałam , ale znam korektor z tej firmy, u mnie się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektor mam i lubie na twarz, ale nie pod oczy.

      Usuń