czwartek, 29 maja 2014

Bourjois Rouge Edition

Hej
Szminkę, którą chcę Wam dzisiaj pokazać to 
BOURJOIS Rouge Edition 10 Rouge buzz

CENA: £7.99
Szminka, która troche mnie zaskoczyła. 
Poszłam do sklepu z zamiarem kupienia czegos w bardziej pomaranczowej tonacji. W sklepie ten kolor był iści oranżowy:P Okazało się jednak, że szminka dopasowywuje się do oświetlenia w jakim przebywamy. Raz jest pomarańczowa, a raz bardziej w odcieniu czerwieni. 
 
Ma bardzo fajną konsystencje. Lekko sie ją nakłada.
Na ustach daje miłe uczucie. Nie zbiera się.
Troszkę kiepsko z trwałością, ale za to ściera się równomiernie.


Smukłe czarne opakowanie przyciąga. Koniec opakowania wykończony jest przeźroczystym kwadracikiem z kolorem szminki. Z jednej strony jest tłoczenie napisu BOURJOIS, z drugiej zaś ROUGE EDITION.

 Na opakowaniu znajdziemy również dokładny opis jak i skład produktu.



Myślę, że producent bardzo się postarał. Jako pomadkomaniaczka zaliczam ten produkt do ulubieńców.

Dajcie znać co wy myślicie o tej szmince i czy zmienność koloru jest dla was ok?!

Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Nie mialam pomadek z bourjois. ladny kolor ale mi w pomaranczach zle

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie byłam na Twoim blogu i widzę zmiany, zmiany! :) Bardzo fajnie wygląda nowy szablon i nagłówek. Zarówno kolor jak i opakowanie podoba mi się. Czerwienie wpadające w oranż to hicior :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor za mocny dla mnie, ale prezentuje się ładnie na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolorek, świetnie się prezentuje na Twoich ustach :) :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, intensywny kolor. Kompletnie nie dla mnie, ale piękny :D

    OdpowiedzUsuń