wtorek, 8 kwietnia 2014

2w1 zel i maseczka - Neutrogena

Nie wiem jak wy, ale ja lubie uzywac jedej rzeczy do kilku zadan. Pozwala nam to utrzymac porzadek na polkach i jest bardziej ekonomiczne. 
Jednym z takich produktow jest zel i maska, czyli
NEUTROGENA visibly clear 2w1
1) Zel do codziennego mycia naszej twarzy. Ma zapobiec swieceniu sie skory twarzy i odswierzyc ja.
2) Maska - ma za zadanie odblokowac nasze pory i oczyscic nasza skore, a takze zapobiec wypryskom.

*Uzywam go juz od kilku tygodni. i musze przyzac mu wiele zalet:
- kremowa konsystencja, ktora utrzymuje sie na naszej twarzy i nie splywa;
- przyjemny delikatny zapach;
- oczyszcza nasza skore;
- nadaje skorze swierzosci;
- uczucie przyjemnego chlodna przy maseczce;
- mniejsze pory;

 - co do swiecenia sie nie mam zdania, poniewaz nie mam z tym problemu.


Podsumowujac to bardzo dobry produkt za cene £5.00(150ml)Swietnie radzi sobie z moja cera i widze znaczna poprawe. Poprawila sie tez kondycja mojej skory.

A czy wy mialyscie ten produkt?
A moze uzywacie czegos innego? Czekam na wasze odpowiedzi.

Pozdrawiam







5 komentarzy:

  1. Nie znam tego produktu :) Chętnie bym wypróbowała. Ja uwielbiam wielofunkcyjną maskę z Tołpy w saszetkach - peeling, maska, żel... wszystko co chcę :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mieszkam w Anglii i zaluje, ze nie mam dostepu do Tolpy - wiele dobrego slyszalam o tych kosmetykach. Mam nadzieje, ze niedlugo zdobede i przetestuje.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Nie wiedzialam, ze Neutrogena ma takie produkty :/ Ja zazwyczaj uzywam produktow, ktore sa do danej czynnosci przeznaczone wedle zasady: jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego. Choc musze sie przyznac, ze czasem naloze sobie duzo kremu na twarz i czekam przez 10 minut az sie wchlonie (to zamiast maski).

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego kosmetyku, ale chętnie naprawię ten błąd...:-)

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń